Mystery of wat slaap doen om ons brein uiteindelik opgelos kan word Die doel van die slaap mag wees om die nuwe brein verbindings ons vorm bedags verswak, om te verseker ons het nie genoeg kapasiteit om meer herinneringe vorm wanneer ons wakker word nooit voorheen gesien seediere verfilm in die wêreld se diepste afgrond n hoogs verwonder verskeidenheid van vreemde, onbekende lewende dinge is raakgesien in die diep see van die Mariana-trog kus van die dood punte jong mier mededingers vir werker doodmaak groep eerder as om die moord op jeugdige mededingers hulself, 'n paar manlike miere kry hul nes-spanmaats om dit vir hulle te doen AR kopstukke help werkers deur te laat tap in vaardighede wat hulle don t, visueel lei hulle om fisiese probleme met behulp van kundigheid van mense wat t sondaars daar Institusionele rassisme gebeur een besluit op 'n tyd op te los. Die verbetering van die polisie planner opleiding kan help om polisiebeamptes maak slegte besluite wat gebaseer is op ras 'n paar dooie sterre afgee bisarre radioseine, wat die roeping kaart van ultra-digte metgeselle kan wees hulle wentel by naby die spoed van lig 'n nuwe simulasie dui op die mees massiewe sterre in die heelal het so groot deur gebruik te maak van die dieselfde fisika wat sampioen wolke Natuurlike seleksie is 'n lang gedink oor vir die mens maak, maar nuwe werk wat verband hou onderwys en reproduktiewe sukses dui dit nog by die werk, sê John Hawks 'n verhoor in Brasilië dui daarop dat die benadering nie net die aantal muskiete verminder, dit verminder ook die aantal mense wat dengue n goedkoop clip-on mikroskoop kon sommige mense 'n potensieel verleentheid besoek aan 'n vrugbaarheid kliniek Daar is geen melding gemaak van klimaatsverandering in die spaar kry 'n bevinding dat mense met sistiese fibrose onverwags kon help, eendjies erken - Verenigde Koninkryk se kabinet aangebring het, maar nuwe ministers kan 'n positiewe verandering van David Cameron se swak klimaat rekord Pseudomonas bakterieë besluit om virulente geword toe hulle voel hulle is in kontak met 'n oppervlak inlui en onthou verhoudings tussen dieselfde of verskillende voorwerpe en kleure, wat hulle kan abstrakte konsepte te begryp hoe om algemene in-Game Bugs en kwessies in GTA 5 PC fix (Blitz Play Mission, Video Lag, Game Crash, ens) 'n aantal bekendstelling week in-game foutherstellings en regstellings vir bekende ongeluk en lag kwessies. Vir dié van julle wat opgetel Grand Theft Auto 5 vir PC op die bekendstelling dag, moet jy hopelik daarin geslaag het om 'n paar man-ure deur nou aanteken om 'n goeie aanvoeling vir die spel te kry en dit is redelik ongelooflike soek na prente. Natuurlik, het nie almal daarin geslaag om perfekte sleepwa-waardig grafiese kry dadelik. Hier is 'n paar van die algemene probleme mense is ervaar in die spel, en 'n paar van die fixes vir hulle. Voordat jy enige van hierdie fixes, kan jy seker wees om die gewone tjeks te maak: Bevestig integriteit van spel kas as jy speel deur middel van stoom. Werk videokaart drywers. (NVIDIA weergawe 350,12 en AMD weergawe 15.4 Beta) Werk Visual C (2008 SP1) en DirectX. Kyk vir nuwe Windows updates. Oplossing vir Blitz Play Mission Crash Gedurende die Blitz Play missie, sal die spel te vries op presies dieselfde punt: na 'n beroep Michael laat in die missie van die spel skakel outomaties aan Michael en zoom in op sy pos. Daar is geen oplossing vir hierdie kwessie op die oomblik nie, maar jy kan om hierdie probleem te kry deur te parkeer die wegkommotor in een van 'n paar plekke soos aangedui in hierdie forums. Dit YouTube-gebruiker gedokumenteer sy posisie wat hom toegelaat het om voort te gaan met hierdie missie wysig: 'n eenvoudiger metode as opgevoed deur straffe 8387 is: Jy hoef net om te verhoed dat die gebruik van taai bomme of granate tydens die sending, eintlik as jy taai bomme gebruik te eniger tyd tydens die spel en dan oorskakel na 'n karakter sonder 'n vrag / Cutscene, sal die spel crash. Jy kan die deure af te blaas die vragmotor met die kies van 'n geweer, druk g 'n taai bom gooi, en dan detonerend dit deur te skiet nie. Dan, nie meer taai bomme of granate tydens die duur van die sending. Die vragmotor neem slegs 'n clip en 'n half met die aanvalsgeweer op te blaas. Oplossing vir caida Gratis Mission Crash soortgelyk aan die bogenoemde missie, sal die spel crash in karakter swaps in hierdie sending. Een werk oplossing om hierdie probleem is om die bakkie met 'n granaatlanseerder / vuurpyllanseerder te vernietig. Moenie taai bomme. Dit is wat in die ander gemeenskaplike fout artikel, maar is die mees pertinente vir mense met probleme in die spel. As jy vind dat jou spel gaan voort om te vries op presies dieselfde plek is, kan dit wees as gevolg van een van hierdie foute. Kry 'n gratis checksum program. Maak seker al hierdie lêers het dieselfde kode. Wanneer jy die gebreekte een te vind, verwyder dit en begin die spel sal dit alles wat jy nodig het vir jou aflaai. Hoe om Fix Video Lag Kwessies / karakter Model lyne As jy ervaring aanhoudende video sloerende en prestasie kwessies (soos horisontale lyne oor die karakter modelle) wat jy nie t dink is omdat jou stelsel is nie in staat om GTA 5 behoorlik uit te voer, dubbel seker te maak dat jy jou bestuurders opgedateer. As dit kom nie t werk, probeer die verwydering van die bestuurders en weer te laai en te installeer die nuutste driver vars eerder as om te probeer om weer te werk. Dit kan ook help as jy ervaar MSAA artifacting tydens die spel. As teksture ontbreek of laai stadig terwyl jy ry, en doen 'n vars installasie van jou video bestuurders nie hierdie probleem op te los. trek jou proses bestuurder terwyl jy weer hardloop die spel en vind GTAV. EXE. Regs-kliek en stel die prioriteit om 'n hoë. (Op Windows 8 / 8.1 sal jy nodig het om te kies Wys meer besonderhede om toegang tot hierdie opsie). Gekraak ná die aanvang van enkelspeler / Online Dit is nie juis 'n oplossing, maar vir dié van julle wat in staat is om die spel aan die gang voor en dan bevind kry was wanneer jy probeer om terug te gaan dat dit konsekwent ineenstortings, probeer begin dit in die teenoorgestelde af - met ander woorde as jy gekraak in 'n enkele speler, begin dit die spel in die aanlyn-modus en dan oorskakel. Hoekom sondaars t Dynamic Shadows Werk Hierdie effek sulke dinge soos om in staat wees om skadu werp op voorwerpe met jou motor hoofligte - 'n veel-touted kenmerk van die PC sleepwaens. Ongelukkig is baie voorwerpe gewen t cast skadu tensy jou grafiese instellings is ingestel op baie hoog. Op laer instellings, sal jy nog steeds in staat wees om 'n paar skadu sien, maar dit is gewerp net deur groot voorwerpe. Lang Times Load met jou eie Soundtrack As jy die toevoeging van jou eie musiek op die spel deur die kopiëring van kortpaaie na die gids GTA Musiek, wat die motor-scan opsie nagegaan beteken dat dit 8 minute kan duur voordat jy die spel om te laai, want die motor-skandering het om te gaan deur middel van elke lêer in die gids, veral as jy 'n groot musiek biblioteek en gebruik 'n meganiese HD. As jou probleem nie hier gedek, check hierdie artikel (en die kommentaar) om te sien of jou probleem is bespreek en opgelos. As jy loop in enige ander kwessies (of enige nuwe fixes gevind), voel asseblief vry om 'n kommentaar te verlaat, en ek sal kyk wat ek kan doen om te help 21 Mei 2015, 17:06 Ek vind manier om te gaan met ineenstort wanneer jy karakters daarna missie is daar baie ander missie jy die opdragte dieselfde probleem ook en miskien crash Ek vind die beste manier op my eie na probeer baie keer vir en ek dink dit is die beste manier om te probeer aflaai afrigter vir jou GTA V huidige weergawe afrigter met teleport eerder in 'n spel wanneer jy wil begin missie Save teleporteer plek maak nie saak waar enige waar en as begin missie jy vas in dit wanneer die die dit skakelaar betwen karakters teleporteer sleutel toe ek nog op die lug en een of ander manier dit sal nie ineenstort en walah voortgaan jou doel sonder verwoester Ek het dit vir 3 van my missies en im seker dit werk en nog veel easyier gee dit probeer Geredigeer 1 jaar gelede Hey Stephanie, ek het ook daarop gewys dat as jy skiet / doel van 'n voertuig en dan skakel karakter dit ineenstort-En as jy gebruik dek dit omval onmiddellik So ja 1) - Don t gebruik / gooi enige plofstof (gebruik rPG / G-lanseerder) 2) - Don t gebruik Cover 3) Don t streef / skiet uit 'n voertuig dit is bloedige spel breek foute en Rockstar moet hulle 'n prioriteit Geredigeer 1 jaar gelede April 21, 2015, 22:51 Net 'n FYI, daar is 'n baie makliker manier om die Bug Blitz Play te kry. Jy hoef net om te verhoed dat die gebruik van taai bomme of granate tydens die sending, eintlik as jy taai bomme gebruik te eniger tyd gedurende die spel en dan oorskakel na 'n karakter sonder 'n vrag / Cutscene, sal die spel crash. Jy kan die deure af te blaas die vragmotor met die kies van 'n geweer, druk g 'n taai bom gooi, en dan detonerend dit deur te skiet nie. Dan, nie meer taai bomme of granate tydens die duur van die sending. Die vragmotor neem slegs 'n clip en 'n half met die aanvalsgeweer op te blaas. Geredigeer 1 jaar gelede Horrible / video speletjies ander voorbeelde (min of meer in alfabetiese volgorde) oop / beslote al dopgehou Active Enterprises is meestal berug vir die skep van Aksie 52. 'n samestelling van 52 verskillende speletjies, maar net as jy 'n los definisie van die woord gebruik. Hierdie speletjies het 'n baie foute. slordige beheer, slegte vlak ontwerpe, ens Jy kon nie t vertel dat die ouens by Active nie net het hulle verwag om 200 'n pop af van hierdie gemors, maar hulle het ook planne om een van die speletjies (Cheetahmen. miskien die maak mees mind-wrenchingly verskriklike side-scrolling Beat em Up ooit verbrand om 'n EEPROM) in 'n merchandising ryk rivaliserende mense soos Teenage Mutant ninja Turtles. insluitend 'n lyn van aksie figure en 'n Saterdag-oggend spotprent. Wel, hulle Weren t beplan soveel as pie-in-die-lug droom met absoluut geen basis in wat ons realiteit noem maar, baie soos die pootlose seuntjie wat droom van die bestuur in die Olimpiese Spele, dit is 'n bietjie innemende in 'n manier om te sien iemand hoop om soveel te maak uit so 'n crappy game. (Let daarop dat die voormalige het eintlik bereik is.) As jy wil weet hoekom dit so 'n trainwreck, miiyouandmii2 se video skyn 'n lig op die projek se twyfelagtige geskiedenis. Die dieptepunt van die reeds afsku pakket is oor die algemeen beskou as Mikro Mike, wat byna onspeelbaar en byna onmoontlik om sy drie yl stadiums klop sonder hulpmiddel hulp, as gevolg van sy intens benoud vlak in die ontwerp en genadelose vyand plasing, gekombineer met Mikro Mike se onbeheersd vinnige spoed en een treffer stamina. In die spel se verdediging, het dit ons hillbilly bring Ninjas in Ninja Assault. en die sogenaamde vreemde-dit s-skreeusnaakse Nie Human. Die Cheetahmen agtergrondmusiek is goed ontvang, die bereiking van 'n kultus-status onder gamers en die Japannese. Dit is gespeel in klubs. Ernstig. Ongelukkig Aksie 52 is die ergste moontlike plek om te probeer om dié agtergrond musiek te luister, want die spel t die musiek en die byklanke terselfdertyd kan speel. Kan jy glo dat hulle eintlik 'n advertensie vir die pakket Guru Larry gelaai dit aan sy YouTube-kanaal gemaak. Dit het swak stem waarnemende met stereotipiese Engels en Spaans aksent, sinspeel dat die speletjies nie so goed kan wees, maar die animasie was ordentlike, en die hartseer ding is, hulle nog steeds onduidelik gestel is meer moeite in die advertensie as die werklike speletjies. Cheetahmen 2. die beplande-maar-onuitgebrachte opvolger, is geprogrammeer in patrone, terwyl hy nog onafgehandelde (vermoedelik was hulle prototipes). Dit het dieselfde clunky Aksie 52 spring, golwe van naby-undodgeable godverdomde Bats en demoniese spinnekoppe. die onvermoë om hurk of skiet terwyl spring, en 'n spel te breek glitch wat Vlak 4 onverbeterlike maak. Selfs as jy 'n spel Genie of gekap ROM gebruik (of jy doen wat die AVGN het en effens kantel die Cheetahmen 2 patroon 'n bietjie) te slaan na die laaste twee vlakke, daar is geen Ending geprogrammeer. Die Genesis weergawe van Aksie 52 is eers gepubliseer deur Active, soos werklike ontwikkeling is gedoen deur Farsight Technologies (ontwikkelaars van die spel Party mini-wedstryd samestelling reeks en verskeie pinball versamelings). Hul weergawe van Aksie 52 is nog steeds 'n algehele mislukking, maar nog steeds nie so erg soos die trainwreck die NES weergawe blyk te wees. Blast Entertainment was 'n lae-begroting maatskappy wat hoofsaaklik gebruik lisensies wat te koop vir absurd lae pryse en het spel aanpassings gebaseer op hulle was. Terwyl nie alle van die kontrak ontwikkelaars hulle gehuur was verskriklik, al die speletjies wat maatskappye het vir die span was, wat is die rede waarom mense Sony moet bedank vir die maak seker die titels was Europa-eksklusiewe. Sommige van die mees berugte werke sluit in: Hul Beverly Hills Cop spel, wat is 'n heeltemal mislukte poging om 'n FPS met generiese en dof omgewings, styf animasies, slordige skiet meganika, 'n gebrek aan stem waarnemende, talle haakplekke en 'n lelike PS1-graad speler model van Axel Foley wat nie eens vaagweg lyk nie Eddie Murphy. Alles word in hierdie twee-deel video. alhoewel reuse bom neem 'n paar swaaie op dit so goed. Little Britain. Die Video Game. wat beskou word deur baie Britse kritici as die ergste wedstryd op die PS2, is basies 'n samestelling van 'n paar aaklige mini-speletjies wat blatante rip-offs op sy beste heeltemal nutteloos op die ergste was en. Enigiets wat jy nodig het om te weet oor dit mooi opgesom deur Tennings. Hul weergawe van Home Alone (vir diegene wat nie vertroud is, die PS2 weergawe) ook van toepassing, as gevolg van sy baie unintuitive spel en uiters los verband met die film. JonTron het 'n blik op dit in sy Home Alone video game reis hier. Kode Monkeys was 'n maatskappy bekend vir samewerking met Dingo's te speel gesentreer rondom Dingo's films vrylating (uitsluitlik vir PlayStation van alle dinge). Hierdie speletjies is niks meer as 'n middelmatige aktiwiteitsentrum met raaisels en verf programme betrokke noot die maatskappy voortdurend herwin die basis vir hul wedstryde. asook kyk na die film hulle op grond van. Normaalweg sal maatskappye wat hierdie soort speletjies maak nie hier wees nie, want die meeste van hulle sondaars t verskriklik, maar wat het hulle so berug is die feit dat Dingo's maak slordige klop-offs van meer suksesvolle films. en hulle het hul eie plek op die ander bladsy. Gaan kyk dit op YouTube en getuig van die. Wel, horror is veels te lig 'n term om dit te beskryf. Jy is lief vir gotta die drie raam per sekonde loop siklus, die hergebruik stem akteurs en dat hulle sondaars t selfs voorgee hulle sondaars t kopiëring van die Disney karakter ontwerpe. en van wanneer af is Thumper die grootte van 'n perd goeie voorbeeld hiervan. Die Leeu en die Koning 2. Hul mees berugte speletjies is Engels Dubs van Disney ripoffs van Dingo's (wat ook gedek op Horrible. Western animasie). maar baie van hul werklike speletjies is erger. Caddicarus het 'n blik op Dalmatians 3. en hy beskou dit as die ergste spel wat hy ooit s gespeel, selfs erger as Coronation Street: Die geheim van die vermiste Hotpot resep. Dit is nie moeilik om te sien hoekom, óf. Die wedstryd vind elke berugte aspek van shovelware en een of ander manier ratchets dit tot nuwe vlakke van aaklig. Die boks kuns bedoel om te lyk soos 'n opvolger van Disney se 101 Dalmatians reeks, maar beskik oor karakters wat nooit opdaag in die spel nie. In plaas daarvan, die belangrikste kenmerk van die spel is 'n 45-minute video wat so erg is geskrywe geanimeerde, en uitgespreek dat dit die Zelda CDI trilogie goed lyk in vergelyking. Die res van die spel bestaan uit gees-numbingly maklik Mini Games sonder 'n greintjie van kreatiwiteit in hulle nie. Om alles te kroon af, is die spel so swak gekodeerde wat dit neem 'n lang ruk om selfs die taal-seleksie skerm te laai. en dit draai so vinnig in 'n PS2 dat die spel nooit weer kan speel as links op vir te lank. As jy weer wonder, te lank in hierdie geval verwys na (min of meer) kyk na die hele film. Dit sê ernstig 'n baie oor die kwaliteit van hul wedstryde as daar is gevalle van PS2 consoles wat eenvoudig opgehou werk op 'n poging om een van hul wedstryde te speel. Om 'n YouTube kommentaar aanhaal: Ek het eintlik besit Animal Sokker Wêreldbeker en laat ek jou vertel dit is 'n stuk kak. Ons het eintlik 'n nuwe PS2 kry as gevolg van dit - ons eerste een opgehou werk nadat ek dit gespeel het vir die eerste keer. Afgesien van die Dingo's samewerking, was hulle ook verantwoordelik vir die simpsons Skateboarding. 'n derde-koers knockoff van die Tony Hawk se Pro Skater speletjies met verskriklike beheer en swak vlak in die ontwerp onder ander probleme. Hierdie wedstryd het ook 'n bashing deur Caddicarus hier gesien. Kleur Dreams was 'n berugte en produktiewe ontwikkelaar van ongelisensieerde NES speletjies. Baie van hulle klop-em-up games deel dieselfde spel, met reageer kontroles, naby-nul aanval reeks, ens Hulle het uiteindelik hul naam te Bunch Spele verander as gevolg van die swak reputasie van hul video speletjies, en later op 'n Christen geword maatskappy bekend as Wysheid boom. Dit moet egter op gelet word dat, terwyl hulle het 'n paar van hul beste verkoop speletjies soos wysheid Tree (meestal omdat hulle het gebruik gemaak van die leemte wat Nintendo weier om amptelik gelisensieerde speletjies voorsien aan winkels wat onwettige of ongelisensieerde weergawes van hul speletjies wat verkoop word deur hoofsaaklik die verkoop van hul wedstryde in boekwinkels waar die meeste ander vorme van Christelike media is verkoop teen die tyd) en was die enigste maatskappy om 'n werk ongelisensieerde GND spel het (maar in 'n vreemde manier wat steek 'n sekondêre, amptelike patroon daarin), hulle nie meer verkoop video speletjies in hul huidige mark en is nie meer wat verband hou met kleur drome. Wysheid Tree sit 'n paar van hul NES speletjies op die werf as speelbaar Java speletjies. As jy wil 'n duik te neem in hul eerloos, help jouself. (Die Zelda-kloon Geestelike oorlogvoering is eintlik nie sleg nie, as jy nie t wil tyd te kliek mors -. Dit 'n vermelding op die so sleg het, Dit is goed video speletjies bladsy) Data Design Interaktiewe gebruik 'n redelik ordentlike te wees, as polariserende, maatskappy en in teenstelling met baie maatskappye het hulle hul eie motor, die eerste model van wat dateer so ver terug as 1990. Terwyl hulle het selfs terug in die 90 s maak 'n paar werklik verskriklike speletjies (soos die Genesis en Super NES weergawe van Rise van die Robots) dit het ook 'n paar ordentlike speletjies om te vergoed vir dit (soos LEGO Rock Raiders). Maar vanaf 2005 het hulle 'n reputasie as 'n berugte shovelware ontwikkelaar se wedstryde is vrygestel op die Wii in Noord-Amerika, met baie min verskille tussen hulle. Die meeste van die speletjies wat hulle in daardie tyd raam gepubliseer begin as PS2 games van lae-begroting Europese maatskappye wat Sony Computer Entertainment Amerika verhinder kruising oorsee. Nintendo besluit meer laks met derde partye te gemaklik gamers om die Wii te lok om te wees. wat backfired, as die poort is nou oop vir shovelers om hul kak op Amerika te stort, baie soos die onwettige NES multi-spel patrone en die vloed van gekloonde Atari games wat die video spel crash in die VSA 'n Paar voorbeelde van DDI se handewerk tydens gelei tot daardie tyd raam sluit in: Aksie Girlz Racing. een van DDI se talle gemaak-in-vyf-sekondes Race speletjies. Geen sin van spoed, floaty kontrole en fisika wat t monster wouldn slaag in 'n flits spel, verskriklike vlak in die ontwerp wat net kolligte die vreeslike ry meganika, en 'n gedwonge Heeltemal radikale houding. NeverChris gesê dat gedrang vullis soos hierdie is die rede waarom meisies gestereotipeer as nie hou van die video speletjies. Dit was slegs die derde wedstryd in IGN se geskiedenis 'n telling van minder as 1,0 te kry (dit het 'n 0.8), en was bekend as die ergste spel van 2008. Om 'n laag van die angs die maatskappy vroeër gewerk het op die opvolger van Zool 2 voeg . Sodra die skepper van Zoo Digitale. geskep deur die voormalige werknemers Gremlin Graphics, het daarin geslaag om die Zool lisensie hulle natuurlik wou 'n opvolger om dit te kry en kontak met die maatskappy om dit te doen. Hulle beland gehaat gemaak het by die prototipe en gekanselleer die projek. In plaas daarvan om die kansellasie van die spel, maar die 5 prototipe vlakke wat al gemaak is met 'n ander estetiese, vermoedelik omdat die spel was vroeg in die ontwikkeling, is almal voortgesit deur die korporasie. Hulle vervang net die hoofkarakter met ander mense. Wat begin dus as 'n duidelike Beta vir 'Zool opvolger wat nooit gebeur het 5 wedstryde (Ninjabread Man Anubis 2 mite Makers:.. Trixie In Speelgoedland Rock en Roll Adventures en Billy the Wizard.) Met dieselfde vlak in die ontwerp, maar met 'n verskillende estetiese en hoofkarakter. Billy the Wizard is 'n gruwelike poging om 'n vlug jaer met swak kontrole, vreemde ontwerp keuses, en 'n mislukking van 'n handleiding vlak noot Jy moet Billy kry om te vlieg teen 'n vierkantige gang na 'n ronde doel, met geen ander as dié opdrag. Op die top van al die ander probleme wat dit het, dit herwin musiek uit Ninjabread Man (of dalk andersom) wat, terwyl dit nie verskriklik musiek, is nie geskik vir óf spel. Verbasend, die maatskappy nog bestaan. Anders as die meeste maatskappye op die lys hulle selfs hul eie webwerf. Van wat 'n mens kan versamel dit lyk asof hulle hoofsaaklik deesdae om te fokus op die skepping van advergames en besluit om 'n video game somer kamp te organiseer om jou te laat meer mense kry vertroud is met die gode. Hulle is ook geïnteresseerd in die maak van 'n opvolger van Rock Raiders wat gemaak sal word deur dieselfde personeel wat die oorspronklike en die My Persoonlike gholfreeks gemaak. Alhoewel ten tyde van hierdie skrywe blyk dit dat beide is in die ontwikkeling hel. Digitale Homicide is 'n indie studio gelei deur twee broers, Jakobus en Robert ROMINE, berug vir sy lae-gehalte speel en plagiaat van bates deur Google Image Search en ander spel ontwikkelaars. Bo en behalwe die bate stelery, Digitale Homicide se wedstryde is nie net heeltemal sonder inspirasie, maar ook vol foute en haakplekke, terwyl dit ook mense hef tussen hulle enige negatiewe poste op hul stoom forum verwyder en verban mense vir hulle plaas. Hulle het ook 'n vlam oorlog met Jim Sterling oor sy hoogs negatiewe video op hul mees berugte spel, die probleme waarmee word hieronder uiteengesit, waarna hy en verwys na kritici spel en kan spelers soos parasiete wat die vernietiging van die spel deur gespot en kritiseer slegte speletjies, eerder as die ondersteuning van die ontwikkelaars. Hul mees berugte spel, natuurlik, wat niemand anders as die slag gronde. 'n afskuwelike 2014 zombie FPS met talle foute soos 'n vliegtuig vlieg sywaarts (met klank desynced, om te begin), 'n uiters teenstrydig en lelike (en soms gesteel) kunsstyl met albei mummies en zombies in dieselfde omgewing vir geen voldoende verduidelik rede, intens irriterende haak musiek, en so stapelgek konsepte soos die feit dat, as jy haal ammunitie, kry jy net ammunisie vir die geweer op die oomblik in jou hand. Wanneer die spel vir die eerste keer vrygestel, die eerste amptelike kiekie op die bladsy stoom was van 'n digitale Homicide se vrylating bladsy vir die wedstryd op stoom, met 'n pyl wat wys na 'n herindiening rede dat een van hulle ingevul het, die onthulling dat Digitale Homicide willens en wetens vrygestel die spel in 'n onvoltooide staat sonder die vroeë toegang program. Nog 'n spel van hulle is woede-uitbarsting. 'n spel waarin Little Johnny vernietig die binnekant van sy huis oor gestuur slaap. Die graphics is eye-hitsig, die vyande Don t hoort in dieselfde heelal as Little Johnny of die binneland, want voorspelbaar, die bates gesteel. die kontroles is verskriklik, die kamera swaai rond en uittreksels deur mure, want jy t kan beheer nie, die musiek klink soos iets uit 'n Popcorn arcade game, en oor en oor weer vernietig verskeie voorwerpe resultate in dieselfde irriterende klank effek. Die duo het om woede-uitbarsting 2 vry te stel. wat in wese dieselfde ding, maar met een of twee nuwe vlakke op die meeste, met een van die foute reggestel. Sodra die naam Digitale Homicide modder geword, die Romino broers begin met 'n nuwe maatskappy genaamd ECC Games (vir elke kliek Tel), waar hulle by hul ou weë nie hou deur die skep van Devil se aandeel en Galactic Hitman 'n soortgelyke standaard van gehalte as hul vorige vrystellings . Hulle het uiteindelik gedagvaar deur 'n Poolse mobiele ontwikkelaar met dieselfde naam, wat verstaanbaar is lichtgeraakt wat hul naam is wat verkleur deur 'n shovelware ontwikkelaar dat hulle niks te doen met. Om dinge nog erger te maak, weer hulle nou dagvaar Jim Sterling vir tien miljoen dollar oor sy resensies en kritiek. Die redes wat insluit skade aan eiendom, skade aan reputasie, en dit te vergelyk met die diewe van Home Alone. Die betrokke artikel maak dit duidelik dat dit nie 'n grap, kompleet met foto. Die ROMINE Brothers het bewys dat Sterling is nie die enigste teiken van hul teistering iemand plaas van 'n negatiewe kommentaar risiko's wat hul profiel gekyk en hul Facebook geteister moet dit sluit enige persoonlike besonderhede. Draak Co was 'n Chinese ontwikkelaar wat meestal ontwikkel wedstryde vir die Famicom en Mega Drive, en die meeste van hul wedstryde pas hierdie troop baie goed. Begin met hul Famicom titels, hul Felix die Kat spel was in wese 'n Porting Ramp van die Hudson Soft spel met dieselfde naam, wat 6 jaar voor op dieselfde konsole is vrygestel. Die fisika is shoddily geprogrammeer, die kontroles is swak en woelig, die storie maak nie sin nie en die musiek is 'n beepy gemors. Dit is ook opmerklik dat al hul Famicom speletjies dieselfde enjin gebruik. Een van hul wedstryde is die basis van die Russiese spotprent Nu, Pogodi maar beskik oor Bugs Bunny op die titel skerm vir geen merkbare rede. Die vlakke is swak ontwerp (die tweede een is byna onmoontlik sonder red state) en die spel oor die skerm beskik oor die hoofkarakter om geëet deur die wolf. Voort te gaan met hul gelisensieerde speletjies wat sondaars t eintlik gelisensieer, Tom Jerry 3 is nog 'n aaklige platform gebaseer af 'n strokiesprent. Die enigste noemenswaardige funksie oor hierdie een is dat dit beskik oor Tom rook onkruid op die titel skerm. Hulle het twee wedstryde wat gebaseer is af The Lion King as die derde en vyfde paaiemente in die reeks bemark. Terwyl die voormalige is standaard draak Co rommel, die laasgenoemde is bekend vir 'n klankbaan wat kwalifiseer vir so cool, Dit is awesome. terwyl op dieselfde tyd met die hoofkarakter selfmoord pleeg op die spel oor die skerm. Watch hier. Soos hierbo genoem, hulle het ook speletjies vir die Mega Drive. Een van hulle is Irak Oorlog 2003. wat is 'n baie vervelige lightgun skut sonder die lightgun. Een van die byklanke is gesteel uit Microsoft Powerpoint, en daar is geen manier om die vyand is vuur te vermy. In die laat-90 s, Activi het 'n filiaal genoem Hoof Spele. Hulle vrygestel verskeie speletjies onder die Extreme etiket (insluitend twee vervolgens na Extreme Paintbrawl) wat eenvoudig verskriklik was. Volgens 'n brief aan die redakteurs van PC Gamer (wat het dit 6, die ergste telling tot op daardie tyd), die oorspronklike Extreme Paintbrawl is vervaardig in twee weke op 'n gejaag skedule. Onder baie ander foute, is dit een van die ergste voorbeelde van die rekenaar is 'n Cheating Bastard dat 'n mens ooit kan vind. Wat is snaaks oor hierdie is dat dit oorspronklik gestuur sonder enige AI glad As jy wil om te speel teen enige bots dat enigiets meer as loop in 'n muur sou doen, dan moes jy die pleister af te laai wanneer dit kom uit 'n maand later. Soos vir die musiek. een YouTube opmerkings beskryf dit min of meer as power metal vir mense met aandaggebreksindroom. Extreme Boards lemme word beskou as deur Lazy Game Reviews om die ergste spel wat hy nog ooit gespeel het, erger as Big rigs wees: oor die pad Racing. ook uitgegee deur Activi Waarde Dit het onbruikbaar kontroles, aaklige beelde, 'n irriterende klankbaan laughably beskryf as SKA en 'n paar, kaal bene spelmodii. Dit raak niks reg nie, nie eens die dekking wat sy borg (Mountain Dew) in die beskrywing misspells terwyl die logo is reg bokant dit. Die wedstryde is so erg dat IGN poked pret by hulle met hul resensies, soos hierdie een vir Extreme Tennis en Extreme Rodeo. Ludia is 'n Kanadese spel ontwikkelaar gedeeltelik besit word deur Fremantle Media. wie se doel was om video speletjies op die Wii te maak wat gebaseer is op elke gewilde Amerikaanse spel show (behalwe Jeopardy en Wheel of Fortune. wat albei hul wedstryde wat deur die moeder maatskappy Sony). Hulle versprei deur Ubisoft, wat ook hawens die speletjies met ander consoles en IOS toestelle. Een probleem: hulle don t weet niks van die spel toon hulle weer probeer om na te boots. Ook, hierdie speletjies gebruik hul eie eie avatar stelsel, nie MIIS het hulle gebruik gemaak van die bestaande infrastruktuur, miskien die res van die wedstryde sal vyf beter gewees. Hulle het ook 'n ernstige geval van slegte tydsberekening, die vrystelling van hul Wie wil 'n miljoenêr spel die week voor die werklike spel verander formate. Opmerklik dat elke enkele een van die volgende wedstryde in hierdie afdeling het almal onderworpe aan 'n vinnige blik video deur reuse bom. waarin die ouens min of meer skeur elkeen apart skakels gelys met elke wedstryd. Die 1000000 elke keer as jy dit skoon te maak. Game show fan Tim Loogaroo Connolly trane dit 'n nuwe een hier, en hier is die Reuse bom Quick Look. Familietwis 2012. In teenstelling met die ander, is 'n Xbox 360 game en maak gebruik van die konsole se avatars eerder as sy eie, maar nog steeds bestuur ewe sleg te wees. Die fiktiewe gasheer, Sparky Whitmore is vreeslik om die minste te sê die sleutelbord op die skerm prakties gee jou die korrekte antwoorde met sy voorspellende teks (as dit kom nie t vertoon in die keuses na twee briewe, dit s nie gaan korrek te wees) daar se lang gapings tussen elke aksie die regte pad animasies kyk hout en die ontleder is erger as die wat gebroke is een in die GND weergawe (dit een of ander manier interpreteer fiets as perd) Hier is die reuse bom Quick Look. Die Hollywood Squares was nog 'n slagoffer. Daar is slegs vier werklike bekendes in die rooster (Martin Mull, Kathy Griffin, Brad Garrett, en Jeffrey Tambor), en hulle het almal neem sentrum vierkant wat beteken dat jy net speel met een op 'n slag. Dit laat die res van die blokke gevul met generiese mense, wat die helfte van die punt van die oorspronklike spel show verwyder. Maar die meeste van die magie van die oorspronklike show was in die bekendes gee grap antwoorde, ook bekend as besies, en dan reageer met hul werklike antwoord. In die video spel, weer jy net gegee reguit antwoorde nie besies glad (afgesien van die vier genoemde bekendes, wie se besies gesien met hul werklike antwoorde in die video uittreksels uit die reeks uit minstens sewe jaar voor). Met nie celebs nie besies, weer jy eenvoudig kruising trivia met Tic Tac Toe en kan net so goed speel Tic-Tac-Dough by hierdie koers. Hier is die Quick Look deur reuse bom. Druk jou geluk 2010. Die avatars al lyk of hulle het 'n paar vorm van verstandelike gestremdheid die Big Board siklusse tussen drie statiese formaat, waarvan een het geen Whammies daar is geen pryse, maar 'n generiese reis wat baie geld sal direk aan in die tweede ronde 1 en op groot skaal breek Skuif een spasie die AI gereeld beantwoord vrae verkeerd. wat Fake Balans en beide die musiek en byklanke is verkeerd. Wat maak hierdie wedstryd werklik hier hoort, is dat 'n Ludia verteenwoordiger gevra die ondersteuners vir insette en breek (soos sommige dit noem) gedwing C D bestellings op uitstaande fan speletjies. Hier is die Reuse bom Quick Look. en Loogaroo wys daarop byna elke opsig het dit slegte diens aan die klassieke show hier. Die DS weergawe was erger. Dit is net. .
No comments:
Post a Comment